Welkom

 Welkom op mijn blog, ik vind het erg leuk dat je komt kijken... Ik schrijf al een tijdje blogs, maar door omstandigheden ben ik er een tijd...

zondag 25 juli 2021

Vakantie: Blote voeten in het zand en een beetje snelheid

Hoe vier je vakantie in coronatijd? Juist, in eigen land of beter nog.. in je eigen dorp.. Want nu dat de coronacijfers weer omhoog vlogen hebben wij geen verre vakantie geboekt. Ook omdat ik 3 keer in de week moet diallyseren en andere dialysecebtra liever geen vakantiepatienten aannemen vanwege corona zijn wij gewoon thuis gebleven.
We zijn wel een weekendje in Katwijk aan Zee geweest, op een camping. Normaal ga ik in het weekend vanuit Katwijk naar mijn gezin toe, maar nu deden we het andersom. En dat was toch best ook een keertje leuk. Want het was erg mooi weer, dus zijn we naar het strand geweest.


We zijn ook een dagje naar attractiepark Duinrell in Wassenaar geweest. Nou, daar kikker je echt van op... Hahaha, mijn dochter Sarah van bijna 13 heeft erg genoten en ze is bijna overal in geweest. Ik denk dat ze de Mad Mill het leukste vond, want daar is wel 3 keer in geweest. Ja en ook de Katapult vond ze lachen, daar ging ze wel 6 keer in... 



Sarah is net zoals haar haar vader een adrenaline-junkie.. want ze hebben samen parachutegesprongen! Dat vond ik wel erg gaaf hoor. Een van de wensen van mijn vriend was het om dit te doen, en nu had hij een afspraak gemaakt om te springen, want het was ook erg ooi weer. Toen zei mijn dochter dar ze dit ook wel wilde en toevallig was er nog een gaatje vrij en kon ze mee! En wat hebben ze genoten!! Vader en dochter samen parachutespringen, wat een ervaring!!!! En leuk dat ze het vonden.. Gelukkig is het op film gezer zodat we allemaal konden zien hoe ze aan het genieten waren..

Al met al hebben we een erg leuke vakantie... Komende week gaan we nog een dagje naar de Efteling, daar is Sarah nog nooit geweest en voor mijn vriend en mij is het heel lang geleden... Nu maar hopen op mooi weer en dan kan deze dag ook niet meer stuk...

2 opmerkingen:

  1. wat fijn dat jullie zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier in de Efteling, erg fijn dat jullie op deze manier vakantie kunnen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen