Welkom

 Welkom op mijn blog, ik vind het erg leuk dat je komt kijken... Ik schrijf al een tijdje blogs, maar door omstandigheden ben ik er een tijd...

donderdag 24 februari 2022

Gestopt met roken voor een nieuwe nier en meer ..

 Zo zit ik net ff hier op mijn blog te kijken, maar het is weer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb. Dus het is nodig weer tijd om wat te posten..



Dus de laatste post is van 23 oktober 2021 en het is nu 24 februari 2022 dus het is 4 maanden later. In die 4 maanden is er wel het een en ander gebeurd.

De feestelijke decembermaand is voorbij. Helaas kon ik niet een week naar huis, maar wel alle weekenden en dat was erg gezellig.
Ik ben nog steeds aan het dialyseren op maandag, woensdag en vrijdag. Dus dat betekent dat ik nog geen nieuwe nier heb helaas... Daar wacht ik nog steeds op... Maar goed, iedere dag dat ik aan het dialyseren ben telt mee voor de wachttijd...Als jullie allemaal mee duimen kom ik vast snel aan de beurt, want echt... Ik wordt het wel zat..

Ik ben wel goed bezig met mijn gezondheid want... IK BEN GESTOPT MET ROKEN!!! Voor mijn transplantatie is het beter om niet te roken en de laatste tijd ging het me steeds meer tegen staan. Ik werd  soms misselijk en moest overgeven en nu vind ik het stinken en ronduit smerig. Ik heb wel hulp van nicotinepleisters en dat helpt heel goed. Ik heb wel als ik erover heb dat ik juist zin in een sigaret heb. En soms als er medebewoners naar buiten gaan om te roken, denk ik soms...: Hmmm zal ik een peuk vragen..???? Nee dat doe ik niet!

Gelukkig is mijn mannetje ook gestopt met roken, dus zo kunnen we elkaar erdoorheen helpen. Ik ben trots op hem!!!

Ik ben ook nog steeds aan het haken.. Ik heb laatst een deken gehaakt met allemaal Granny Squares. Je kan hem kopen voor een leuk bod...

Wij zijn ivm een Coronauitbraak ook nog een paar weken dicht geweest, ik mocht alleen de afdeling af om te gaan dialyseren. Nou dat wens je echt niemand toe... Maar vanaf morgen worden bijna alle maatregen losgelaten en hoeven we ook geen mondkapjes meer op, behalve ik heb openbaar vervoer. 
En je zou denken dat ik ook geen Corona zou krijgen met mijn verminderde weerstand.. Maar niets is minder waar want ik heb nog helemaal geen Corona gehad! Wel een gewoon griepje... Ja dat bestaat ook nog.... Maar goed ik klop het af, want de pandemie is nog helemaal niet over... We wachten gewoon af en ga gewoon door met mijn leventje...

Ik hoop dat jullie mij nog willen op Google, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter en TikTok, dat zou ik gezellig vinden... Binnenkort zal ik alle links geven van alle socials waar ik aangesloten ben... Reacties zijn hieronder van harte welkom..

Geniet met wat je gaat doen en Tot ziens... Have fun in your life...!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi ik vind je berichtjes altijd erg mooi om te lezen en wat goed dat jullie gestopt zijn met roken. Ik kan mijn moment ook nog goed herinneren dat ik gestopt was met roken en dat was best moeilijk. Hoop vaker van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meisje, wat goed van jou , ik rook nu ruim 2 jaar niet meer (kan je je dat voorstellen en ook geen trek er in) komt vast goed....we duimen voor je!!!

    BeantwoordenVerwijderen