Welkom

 Welkom op mijn blog, ik vind het erg leuk dat je komt kijken... Ik schrijf al een tijdje blogs, maar door omstandigheden ben ik er een tijd...

vrijdag 12 augustus 2016

Koffie verkeerd

Ik ben een fan van koffie, met name van koffie verkeerd. Nu heb ik een maniertje gevonden om het thuis ook te maken en het smaakt nog lekkerder dan in een koffiezaak en het is snel klaar.
Ik zal beschrijven hoe ik mijn verkeerde koffie maak:


  1. Ik neem een grote beker, die vul ik tot de helft met houdbare volle melk. Deze zet ik in de magnetron en verwarm hem ongeveer 40 seconden.
  2. Ondertussen zet ik de senseoapparaat aan en doe er 1 pad in.
  3. De beker met warme melk zet ik op de senseoapparaat en druk op 1 kopje  koffie.
  4. Vervolgens doe ik er 2 zoetjes in. Kan ook met suiker of niets, net wat je smaak is.
  5. Lepeltje erin en genieten maar!Natuurlijk kan je het ook met gewone koffie maken als je geen senseoapparaat hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten