Welkom

 Welkom op mijn blog, ik vind het erg leuk dat je komt kijken... Ik schrijf al een tijdje blogs, maar door omstandigheden ben ik er een tijd...

zaterdag 26 augustus 2023

Het is weer voorbij...

 Het is weer voorbij. Vakantie duurt altijd te kort, hoe lang het ook duurt en waar je ook heen gaat....
Maar goed, we kunnen er weer tegen aan...!

Wij zijn met z'n drieën naar Belfeld in Noord-Limburg geweest, een weekje was wel wat kort, volgende keer gaan we echt langer.
We zijn in Nederland gebleven omdat ik het land niet uit mag vanwege mijn niertransplantatie die ik heb gehad. Dus zijn we naar de Duitse grens geweest.

We hebben vele dingen gedaan waaronder geshopt in Duitsland op de 15e verjaardag van mijn dochter, rondgeren in de omgeving gezwommen, gewandeld en gefietst. 
We zijn ook naar attractiepark Toverland en naar de brouwerij van Hertog Jan geweest waar we een rondleiding hebben gehad en wat bier hebben geproefd.

Kortom het was een heerlijke week met heerlijk weer!

Nu ben ik mijn website www.ilsjes.nl lekker aan het verfrissen, kom gerust even langs om een kijkje te nemen...Je bent van harte welkom!

Kijk hier om leuke dingen te shoppen

2 opmerkingen:

  1. jonkvrouw@live.nl28 augustus 2023 om 10:56

    Fijn dat jullie het leuk en gezellig heeft gehad, in een prachtige omgeving! Mama

    BeantwoordenVerwijderen